niedziela, 6 stycznia 2013

Prolog

A więc tak wygląda nasz nowy dom , jest dwu-osobowy ale mi to tam nie przeszkadza .
W końcu będę mieszkała tu tylko ja i Alex .
Przyjechałyśmy tu do Londynu w jednym celu , a mianowicie Hokej . Ta gra jest dla mnie najważniejsza na świecie zarówno jak dla mojej siostry Alex .
Mam zamiar uprawiać ten sport ile mi tylko starczy sił i chęci do tego , na razie nie mogę porzucić sobie tego po prostu od tak . W końcu kapitanem drużyny nie każdy może zostać .
Do Londynu Wprowadziłyśmy się ( Nasza drużyna ) Około godziny temu . Domy Zostały podzielone po dwie osoby z tego co z resztą już widać .
Nawet nie wiem jak ma wyglądać nasz trener , kim on jest ? no nie powiadomiono nas . Jutro ma nas Zaszczycić swą obecnością i powiedzieć co i jak .
Mam nadzieję że nie jest jakiś byle jaki .
Trochę się boje nowe osoby z innych Państw i miast do  jeszcze ten nowy trener .
Przeniesiono Mnie i Alex z dziewczyn a z chłopaków to Chyba Look i James .
Jestem ciekawa jak to potoczy się wszystko dalej 

Cześć Jest Prolog
Zachęcam do Dalszego czytania 
Effy . :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz